“Not having a shuttle bus is unacceptable we had to walk with baggage to the airport in freezing conditions if it had been raining we would have been soaked we are both retired and this was a very bad experience and never again will we endure this experience”
“Computer didnt recognize my plate and data or there system has fault.
The guy on phone was rude .
Didnt say please or thanks.
Typical manner issue in edinburgh”
“At midnight I drove up to barriers to exit. Parking card would not work on that scanner . I reversed back unable to see high kerb and got punctured tyre on concrete. 2 hours later recovery vehicle arrived to take car to garage. He said it happens regularly due to design .”
“Left my bag. It was handed into fast park staff. I was told to contact lost property via email which I did. Now 72hours later and I’ve heard nothing.
VERY DISAPPOINTED.”
“The parking location where the team parked the car while we were away wasn’t scored out so my husband and I spent ages looking for location J with heavy cases which didn’t exist only to be told someone forgot to score it out. Very disappointing from what otherwise is a great idea”
Thank you for your feedback. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“Arrival ar airport was great very easy.
Our flight was delayed and we had no updates from easyjet om how late we would be, once on plane we got told we were flying to Nice to refuel and change cabin crew so we could not let the airport parking know so we got charged an extra £25 plus £6 to leave the parking!! So cost us double what we paid!”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“Unfortunately we had to cancel but despite having an account, and the booking being cancelable we found the process impossible online with no alternative option visiable. Our on line account didn't even show our booking and had no option for adding it using the booking reference.
Have used the parking here before so felt able to rate the other elements”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“Returned back to find my car had been on a 4 mile drive and has a scuff on the front passenger arch. Reported with reception on collection who gave some random reason for the 4 miles and took a picture of the scuff from which I asked how long would it take for them to get back to me and yet we’re still waiting.”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“The reason for the one star - our recent flight was delayed coming from Edinburgh to Turkey , and we arrived back in Edinburgh on the Sunday instead of Saturday- we had no internet in Turkey to try to change the booking , and were hit with a £55 charge to get our car out , which is quite excessive- I can’t see anywhere on the website that tells you of this high charge-”
Thank you for your review. We're sorry to hear about the difficulties you faced with your flight delay and the subsequent charge. We understand how frustrating unexpected fees can be, especially during travel disruptions. As per our terms and conditions if you do overstay your booking then you will be subject to an overstay fee which is charged at the non-booked rate. This is outlined in our terms and conditions and on our website.
Kind regards,
Customer Support Team
“Truly appalling carpark, not properly maintained. Flight delayed 2 days by weather conditions, including at Edinburgh airport itself - £90 overstay charge.”
“Until my return last night I would have given a higher rating but the conduct of one of your staff members (Lawrence) has led to my one star rating. I was delayed 24hrs due to my flight from London City on Sunday night being cancelled and there being no availability until Monday evening. On return into Edinburgh Airport I tried to exit the barrier and it showed I had to pay an additional £70. I called the buzzer and tried to explain the situation. The first member of staff told me I needed to pay it and hung up. I looked at the pay machine and it was asking for a card which I did not have. I then buzzed again and Lawrence answered. This led to an incredibly unpleasant encounter where his patronising and passive aggressive tone provided no empathy, understanding or helpfulness in resolving my situation. He asked how I expected to exit the car park and when I explained I had not anticipated my flight being cancelled and delayed 24hrs his suggestion was to call someone to come up to the airport with a card. When I explained I lived a distance away he offered no further options (I asked if there was a bank account I could transfer to and received no response). He was rude and I believe deliberately obtuse rather than helpful. He then also hung up on me. I called back and finally spoke to another gentleman (I think I'd spoken to him initially), who then advised there was contactless and tried to direct me to it. After I tried unsuccessfully to use this, it took for me to ask for someone to come out and help which he did (after making the point he was some distance away). It transpired the contactless feature on the barrier I was at was not working and your agent did at that point apologise. I had to move and finally was able to exit the car park. I sat at the barrier trying to resolve the situation in the region of 10 minutes. Lawrence is either in the wrong job, or needs serious help on his customer service skills. Why not say there was contactless in the first place rather than his default which would appear to be to angry, aggressive and to talk down to people and make an already upsetting and stressful experience even more difficult.”
“Absolute joke, car was not ready when we arrived back, waited over 40 minutes on car being brought back to us ....will not use again, staff and management incompetent!!!”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“Parked 20th to 23rd nov as I was going to Turkey. Return flight cancelled so we're a day late. I paid 52 gbp. When I got back they were going to charge 195 gbp at barrier then after speaking with the guy it went to 60gbp then down to 30 gbp which I eventually paid. Total RIPOFF and I won't ever be back”
“Normally I would rare yoy very highly. On this occasion not so. We were delayed by a day due to our flight bring cancelled. We happily paid the £25 excess. Then to add insult to injury the barrier wouldn't open and after pressing for assistance 3 times and told to wait a second, we paid the additional £6 just yo be freed from the car park. So not a great experience.”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team