“We used your fast park facility and on receiving our car back our nearside front wheel had been severely kerbed and the tyre pressure had dropped to 25 psi. It is inconceivable that the person driving our car did not know they had caused this damage.”
Thank you for your review,
I can see that our FastPark team have been in contact with you in regards to the above issue.
Kind regards,
Customer Support Team
“Got charged £160 when my flight was delayed an hour and hence I went an hour over my booked stay, sent in two enquiry forms and have yet to receive a reply. Hopefully this will be resolved or at least get a response from the team to look into.”
“Didn’t use this as an emergency cancelled my travel plans. You would think that some compassion would allow a refund or even a future credit . As a regular customer you expect some level of customer service and care. Will check other options for parking more closely in future.”
Thank you for your review,
I’m sorry to hear you found our wayfinding confusing. Clear signage is one of the most important things to have in any busy environment, but especially in an airport. Please be assured that we are actively working on our wayfinding strategy, and we will ensure feedback, like yours, is brought into the discussion.
Kind regards,
Customer Support Team
Thank you for your review,
I’m sorry to hear you found our wayfinding confusing. Clear signage is one of the most important things to have in any busy environment, but especially in an airport. Please be assured that we are actively working on our wayfinding strategy, and we will ensure feedback, like yours, is brought into the discussion.
Kind regards,
Customer Support Team
“It was disappointing in that the barrier did not work automatically on exit and I had to press for a ticket in order to get out. I then faced another barrier and was charged £6 in order to leave . This was on top of the £109 I had paid for the parking. By that stage it was late and I had a long journey ahead and I just wanted to get away”
Thank you for your review,
If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“I use the multistorey car park on a regular basis (I park at the airport once a month). Since changing my car in February the booking system fails to recognise the registration meaning every time I exit I'm faced with a request to pay and go through the same script whenever I can get an 'operator'. Give Registration, told I must have put it in wrong, no the system doesn't recognise it. That doesn't seem right. No but it is what happens. Are you sure you put the registation in correctly? Yes.Give booking reference. barrier eventually lifted.
Appears that the operators' default is that I'm trying to run some type of con. Not a good way to finish what is usually a long trip. Nowhere to report the system issue or complain.”
Thank you for your review,
It sounds as though our automatic number plate recognition (ANPR) system hasn't registered you upon entry. When this occurs, it means our system doesn't match you to your booking and you are then charged the roll-up rate in error upon exit. I understand the frustration that it causes however I'm glad you managed to get it sorted at the time.
Kind regards,
Customer Support Team
“Scandalous, paid £54 for four days parking at long stay, followed directions to airport, on exiting could not get through barrier until a further £160 paid. Fair enough, if it proven I was in the wrong area, however £160 for four days ?
Have lodged this via email and still awaiting response. Details below should you bother to read this.
clairemilleparishclerk@hotmail.co.uk
01669 621565”
Thank you for your review,
I can see that our team has been in contact to rectify the problem and have issued a refund for the charge made at the exit barrier.
Kind regards,
Customer Support Team
“I've booked a Plane Parking Refundable online, arrived and it is closed.
You've marked on the website and on Google Maps that the entrance to the parking lot is right at this location.
This way, you are taking money from drivers and misleading them.
This way, you are taking money from drivers and misleading them.”
Hi there,
Thanks for your review.
We always encourage passengers to pre-book parking. We offer car parking pricing for 2 years in advance for different lengths of stay. Our pricing is dynamic and continually changes based on many different factors such as demand, occupancy and lead time making it possible for the pricing to change from booking to booking however, we offer competitive pricing against other providers.
Kind regards,
Customer Support Team
“I had to park on the top deck and when I returned there was 3cm of water pooled around my car, leaving my shoes soaking. This area should be cordoned off.”
“The driver going to the terminal was very helpful helping us with our cases. The driver on the return trip less so. I am a 76 year old man with disabilities and the driver insisted that I lifted our cases on to the luggage rack which was above my head and was very difficult for me. Although I had paid in advance, I was asked to pay £180 on exiting the park.”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“I booked a same day parking slot from 0600 to 2300 for which I paid £24.29 in advance online. I arrived at the car park at approx 0540 and left at 2145 approx but on leaving found I had to pay a further £20.00 outstanding balance in order to get the exit barrier to lift. There was no explanation. All I could assume was I was being charged extra for arriving 20 minutes earlier than booked which was due to allowing extra drive time in bad weather. Feel robbed. Especially as on the same principle I left earlier than booked.”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“On arriving back from our flight to Ibiza, the car park & signage are so badly lit, that I found it took time to locate my vehicle. Of course, no fault of the airport that my vehicle had developed an electrical fault while parked, and I I couldn't use my fob to guide me to it. My vehicle wouldn't start and I had to leave it overnight and make alternative arrangements to get home. The next day I came back with a friend to help me retrieve my vehicle, and was charged £60 on leaving for my extra stay.
I guess that's policy and fair enough, but I will never use airport parking again.
Without prejudice,
John Irvine”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
Thank you for your review.
Our car parks are signposted by wayfinding, located in key traffic areas. I’m sorry to hear that you found our wayfinding to be unhelpful. Please be assured that we are working hard to upgrade our wayfinding where required.
Kind regards,
Customer Support Team
“Ridiculous that they cannot get the ANPR working properly - tried to charge me £170 on leaving and the guy on the call button was almost rude - clearly my fault it did not work properly”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“I was trying to contact you to find out if I can have a refund but I couldn't get trough anyone.
Because of the storm A9 was closed because of flooding so we had no choice but to turn back. I didn't not had a chance to use your parking.”
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you:
https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new
Kind regards,
Customer Support Team
“Because I could not see the crack on a black plastic mirror casing at 03:30 in the morning (also covered in frost) the car park would not accept the damage was caused while in their care. I noticed it during the day when I awoke. The car park is also very dark. Despite claiming a camera survey image innovation this obviously does not work.”