Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Edinburgh Airport Parking Reviews

4.4 Rating 91,553 Reviews
85 %
of reviewers recommend Edinburgh Airport Parking
Read Edinburgh Airport Parking Reviews
Visit Website

Phone:

0131 357 6337

Email:

onlinebookings@edinburghairport.com

Edinburgh Airport Parking 5 star review on 26th August 2025
Alexander IronsYoung
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 24th August 2025
Amer Younas
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 24th August 2025
Amer Younas
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 24th June 2025
Martin Kaney
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 13th June 2025
Steven Divine
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 11th June 2025
Paul Hutcheson
Edinburgh Airport Parking 5 star review on 30th May 2025
Frank Paterson Gordon
265
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Quote for stay shown on website does not include vat, very sneaky and not acceptable. Also cant find any way to download an invoice/receipt, again for a business user absolutely hopeless. Not likely to use again Im afraid because of this.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. I can confirm when you make a booking the price you are shown when choosing your product includes VAT which is then further confirmed at checkout prior to payment. It is then broken down in your booking confirmation under the payment information. We are not able to add on VAT after a payment has been made. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
I paid twice!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Very few spaces left. Had to park outside.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. I’m sorry to hear that you found it difficult to find a space in our car park. If ever faced with the same problem in future, please ring the intercom at the exit barrier and our team will provide a suitable alternative. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
The long stay car park now involves a walk to the terminal and this is clear when booking. However, what isn't made clear is the appalling lack of signage to and from the terminal. Also staff I spoke to were unclear about the correct route. Surely this could be far better managed.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. I’m sorry to hear you found our wayfinding unhelpful. Clear signage is one of the most important things to have in any busy environment, but especially in an airport. Please be assured that we are actively working on our wayfinding strategy, and we will ensure feedback, like yours, is brought into the discussion. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
No plate recognition working No shuttle bus service available At least I'm glad car was not stolen
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. It sounds as though our automatic number plate recognition (ANPR) system hasn't registered you upon entry. When this occurs, it means our system doesn't match you to your booking and you are then charged the roll-up rate in error upon exit. This doesn't happen often but when it does, I understand the frustration that it causes. I can confirm our shuttle but has been reinstated to and from the plane parking car park. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
The walking route to and from the parking is not adequately signposted. On a number of occasions I have now wandered around the car park looking for a gap in the fence to get to the terminal building. When I returned very jet lagged I ended up walking a very long way round along the road and had to dump my trolley and carry my bag as the trolley would not fit through the gap beside the entrance. It is absolutely ridiculous to not have better signage at both ends - there are a few small signs in the car park if you know where to look and there are none at the terminal building to direct you back. If you are not providing a bus service then at least make it easier for people to navigate their way.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. I’m sorry to hear you found our wayfinding unhelpful. Clear signage is one of the most important things to have in any busy environment, but especially in an airport. Please be assured that we are actively working on our wayfinding strategy, and we will ensure feedback, like yours, is brought into the discussion. We are actively working on a project that will improve the long stay walking route, we understand that the walking route requires improvement, and we appreciate your patience with us during this time. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Could not travel due to my wife being in hospital.tried to cancel booking as had booked refundable parking. When trying to get through web site unavailable. Two days off trying joke😩
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
So expensive for pick up £4 for 10 mins. It used to be free. Why not reinstate the free bus to the other pick up point.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. Your booking does not require you to pay an additional fee of £4 therefore if you think you have been charged incorrectly please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Arrived at 4am, booked into the multi-storey. Couldn’t find the entrance to it, no specific sign posts. Ended up parking in the open. When leaving four days later, a charge of £200 flashed up on the screen. Had to press the button and talk to someone to get it sorted. He told me I should have been in the multi-storey!! Yes I know. Put better signs up then!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. I’m sorry to hear you found our wayfinding confusing. All directions for the multi-storey car park can be found in your booking confirmation and it is also signposted on approach. I'm pleased to hear that our car parking team were able to assist you upon exiting the car park. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Where is the path to take you from the car park to the airport? No signage when you arrive so we walked along the main road via the barriers. Pavement was uneven and hard to take cases along. Then when we landed on our return there was still no clear signage as how to walk to long stay car park? So we took the same awful route. Wouldn’t recommend and would t use again. Imagine we had our children and a full set of luggage for a family. Thankfully this was just a short break
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. We are actively working on a project that will improve the long stay walking route, we understand that the walking route requires improvement, and we appreciate your patience with us during this time. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
I was charged £20 extra as my flight had been delayed for an hour.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you think you have been incorrectly charged please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
barrier tried to charge me £150 on exit, had to call for assistance
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. It sounds as though our automatic number plate recognition (ANPR) system hasn't registered you upon entry. When this occurs, it means our system doesn't match you to your booking and you are then charged the roll-up rate in error upon exit. This doesn't happen often but when it does, I understand the frustration that it causes however I'm glad you managed to get it sorted at the time. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
I cancelled this getting a confirmation of cancellation and the fee has not been refunded .
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Charged twice on change of dates. Mistake in typing date of 28 Apr and changed it to 29 th April. Bank records show being charged twice although on line booking registering one parking
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you haven't already, please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
I arrived at the gates and my registration was not recognised despite having been sent confirmation. There was no-one to answer the phone button option. Given the lack of support/options I therefore booked again. The man in the office at the airport said it was a camara recognition fault. He was unable to give me the refund , despite seeing both bookings on the system and I have to do that. To rub salf into the wound, I was delayed leaving as the barrier said I owed £120 pounds--again slap in the face after you arrive back and just want to go home. If there was a ZERO star option, that would be most appropraite. The thing is this is the second time in consecutive uses that that overcharge happens. Where is the accountability
Helpful Report
Posted 2 years ago
Couldn't find the place!!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
No number plate recognition on entry. Had to get in touch with attendant to get ticket to get in. On exit I was asked to pay £270 despite having pre paid. Had to get in touch with attendant again to enable exit.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. It sounds as though our automatic number plate recognition (ANPR) system hasn't registered you upon entry. When this occurs, it means our system doesn't match you to your booking and you are then charged the roll-up rate in error upon exit. This doesn't happen often but when it does, I understand the frustration that it causes however, I'm glad you managed to get it sorted at the time. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Got charged twice, once when booking £40 and when leaving the multi story I got charged £35 How is this even possible. First time and last time flying through Edinburgh airport
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. If you think you have been incorrectly charged please reach out to us using our contact form and we will be able to look into this for you: https://support.edinburghairport.com/hc/en-gb/requests/new Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
The Fastpark signs to get in should be MORE CLEARER as I overshot AND the exiting in the early morning hours was HORRENDOUS
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi Partha, Thank you for your review. Our car parks are signposted by wayfinding, located in key traffic areas. I’m sorry to hear that you found our wayfinding to be unhelpful. Please be assured that we are working hard to upgrade our wayfinding where required. Kind regards Customer Support Team
Posted 2 years ago
Camera took the wrong registration. Ask in multi storey to change before I went to the barrier... they refused and told me to speak with the person on the intercom at the barrier... He couldn't hear me and I spent the next 10 minutes trying to get out... Not impressed...
Helpful Report
Posted 2 years ago
Thank you for your review. Unfortunately, at the moment we are unable to change the car registration number on your booking as when we change this on our system it doesn’t reach our entry barrier. We are working with our ANPR barrier provider and developers to resolve this problem however, our car parking team can manually change this for you upon entry, where we know the manual override is successful. Please press the intercom button at the entry barrier and our car parking team will be able to update this for you and validate your ticket. Please also have your booking reference to hand as the they may request this. Thank you for your patience while we work to rectify this problem. Kind regards, Customer Support Team
Posted 2 years ago
Edinburgh Airport Parking is rated 4.4 based on 91,553 reviews